הצעת מחיר חייגו:

מדריך איפור לחינה

תוכן עניינים
צרו איתנו קשר

ההבדל בין איפור כלה לאיפור לחינה הוא כמעט כמו הבדל בין שמיים לארץ. ברוב המקרים, כשנבחר באיפור לחינה יהיה נשאף למראה צבעוני ומרהיב. אחד הדברים החשובים ביותר באיפור לחינה הוא קיבוע שלו למשך שעות ארוכות, בפרט כשהחינה מתקיימת בימות הקיץ – כשיש סכנה שעם הזיעה האיפור ייזל על הפנים ויוביל למראה לא מחמיא בלשון המעטה. מוצרי איפור איכותיים ומקצועיים שנבחרים בקפידה לאחר אבחנה של סוג העור, מבנה הפנים והאירוע לכבודו מעוניינים להתאפר – יובילו לאיפור מושלם המתאים למעמד, יכסו על סימני הזעה, עייפות ומרקם עור פנים שאינו בריא (למשל, עור מצולק, עור עם פצעים או פיגמנטציה) ובסופו של דבר יוביל להופעה מושלמת. זכרו – איפור פנים נכון ומדויק הוא בעל השפעה מכרעת.

החשיבות של בחירת מוצרי איפור מקצועיים

מוצרי איפור ברמה גבוהה יכולים לסייע רבות בקיבוע האיפור ובקבלת תוצאות לא פחות ממושלמות, בעיקר כאשר מדובר באיפור לחינה שנדרש להחזיק מעמד למשך שעות ולהיות שונה מאיפור יום קליל. לכן, ישנה חשיבות בבחירה של מוצרי איפור מקצועיים, שנועדו במיוחד לאיפור מושקע – מוצרים אלה אינם נמרחים כשהעור מזיע ויודעים לכסות את עור הפנים היטב ולהביא למראה חלק. בין המוצרים החשובים כשמדובר באיפור לחינה הם הפריימר ומוצרי איפור לפיסול הפנים. פריימר הוא מוצר איפור הכרחי כשמעוניינים לקבע את האיפור. את הפריימר מניחים בשכבה הראשונה של העור, עוד לפני המייקאפ והתוספות. האיפור "נתפס" על הפיירמר ובכך נשמר למשך שעות רבות. דבר נוסף שנפוץ ומומלץ הוא משחק של אור וצל שמסייע בפיסול של הפנים – העצם מקבלת הארה והפס שמתחת לה מקבל הצללה. למשל – משחק של אור וצל בעצם האף, עצמות הלחיים וקו הלסת ייצור אשליה של פנים רזות ומאורכות, מה שיתרום למראה בריא וצעיר. מוצרי האיפור צריכים לפעול בסימביוזה זה עם זה וכך ללא ספק ההופעה תהיה יפה ומרשימה. 

שדרוג של איפור המיועד לחינה 

בנוסף לבחירת מוצרי איפור מקצועיים, כדאי לחשוב על תוספות שונות שישדרגו אפילו יותר את המראה הכללי של הפנים ויוסיפו להופעה הכוללת – אבקת נצנצים שתהווה תוספת מרשימה בצוואר או בלחיים, קו שחור דקיק עם עיפרון בריסים העליונים או העפעפיים התחתונים, שימוש בריסים מלאכותיים, יצירת דיסוננס בין התוחם של השפתיים לבין הליפסטיק/אודם עצמו ועוד. 

איפור לחינה – יכול להתאים לכל אחת

לא צריך להירתע מאיפור לחינה – הוא לא חייב להיות דרמטי וכבד, וכל אחת יכולה למצוא את האיפור שיתאים לה – גם אם היא מעוניינת במראה עדין וקלאסי. כל מה שנדרש הוא למצוא את האיפור המתאים שיחמיא לעור ולמבנה הפנים, ולהתאים אותו לאירוע המבוקש – אירוע ערב קליל או חגיגי במיוחד.

תפריט נגישות

Call Now Button