הצעת מחיר חייגו:

קייטרינג חלבי לחינה – האפשרויות הטעימות

תוכן עניינים
צרו איתנו קשר

אירוע חינה נחשב לאירוע מיוחד ואינטימי הנערך באווירה משפחתית, אליו חשוב להיערך בהתאם כאשר אחד הנושאים החשובים בתכנון הערב החגיגי שצריך לתת עליו בהחלט את הדעת הוא כמובן נושא האוכל.

באירוע חינה, בדומה לאירועים אינטימיים וקטנים יותר אחרים, ניתן לבחור בין סוגי תפריטים שונים המבוססים על מאכלים בשריים או חלביים. במידה ובעלי השמחה מעוניינים באופציה של קייטרינג חלבי לאירוע הרי שניתן להרכיב עבורם תפריט שלא מבייש שום אירוע גדול – מבחר האפשרויות בתחום זה הינו רב וכל המאכלים יכולים להשתלב במיני המתיקה והעוגות המסורתיים אותם נוהגים להגיש במהלך ערב החינה.

מנות ראשונות

המנות הראשונות, או בשמן המקצועי והרשמי יותר "פוד פינגר", אלו מנות אשר מוגשות על ידי מלצרים או מונחות על שולחנות הבופה. חלקן ניתן לקחת עם הידיים ואחרות ניתן למצוא בצלוחיות שונות. ברשימת המנות הללו ניתן למצוא בין היתר מטבלים שונים כולל מטבלי גבינות, דגים מלוחים, זיתים, חטיפי פיצות, לחמים מיוחדים ועוד. כבר בשלב זה יכולים האורחים ליהנות משפע של משקאות קלים וחריפים אשר יעוררו את התיאבון להמשך הערב.

מנות עיקריות

המנות העיקריות בתפריט קייטרינג חלבי לרוב כוללות קישים, מאכלי מאפינס, טארטים, פסטות, פיטוצ'ינים, מנות דגי סלמון וכו'. לצד כל אלו ניתן למצוא סלטים מסוגים שונים, סלט קוסקוס שמשתלב היטב בכל ערב חינה, אבל לא רק, כי ניתן לשדרג חלק זה בתפריט עם סלטים אסייתיים למיניהם ושאר מנות מיוחדות בהתאם לבחירה.

מנות אחרונות

המנות אחרונות בתפריט חלבי יציעו לרוב עוגות, פטיפורים, קינוחי פודינג וכו'. באירוע חינה מקדישים תשומת לב מיוחדת לעוגיות מרוקאיות מסורתיות שנאפות במיוחד ומתאימות לאירוע הזה. מרבית שירותי הקייטרינג החלבי כיום יכולים לדאוג גם להכנת עוגיות אלו או לדאוג לספק אותם מספק בעל מוניטין בתחום. לצד הקינוחים יוגשו כמובן גם מבחר גדול של משקאות חמים במבחר טעמים וסגנונות.

לסיכום…

תפריט חלבי עשיר ישדרג כל אירוע חינה אינטימי – אפשר למצוא תפריט מתאים ללא קושי ולשלב בו גם מאכלים חלביים מסורתיים האהובים על בני המשפחה הקרובים. נותני השירות ימליצו, במקרים רבים, על מאכלים מיוחדים שהם מתמחים בהכנתם ומומלץ יותר להזמינם כדי לשדרג את התפריט. אירוע חינה הוא אירוע שבני הזוג ומשפחתם יזכרו מאוד לאורך שנים. קייטרינג חלבי משובח או כל קייטרינג מעולה אחר יוסיפו צבע וחיים לאירוע. מומלץ להזמין קייטרינג בעל מוניטין ובעל ניסיון באירועים מסוג אלו.  

תפריט נגישות

Call Now Button