הצעת מחיר חייגו:

חינה הודית

תוכן עניינים
צרו איתנו קשר

חיפשתם טקס חינה הודית? מצאתם!
שמירה על מסורת טקס חינה הודית למשך דורות, שיתוף הפעולה המסורתי בין האירוע של הבת לפרידת האם.  

 

מהו טקס חינה הודית?

המסורת ההודית לטקס החינה מעיד על כך שכל הטקס עצמו מטרתו פרידה של האמא מהבת שלה, לאחר שהבת גדלה בבית והיתה סביב האם הגיע הזמן להיפרד. על פי המסורת ההודית ידוע שהאם כאילו מכינה את תערובת החינה מדמעותיה על כך שהבת עוזבת את הבית. טקס חינה הודית מתחיל בלבוש השונה, הכלה לובשת בגד ירוק ותכשיטים אשר משלימים את מראה הבגד. הצבע הירוק אשר מעיד על התחדשות וצמיחה לחיים טובים ומאושרים. הכלה מוכנסת בתוך אפריון מפואר אשר ידוע בשמו ההודי דולי, וכמו כן החתן זוכה לכך שאנשים מהקהל נושאים אותו על ידיהם ומלווים אותו בשמשיה מהודרת ויוקרתית הנקראת צטרי. במהלך הטקס עונדים זה לזו החתן לכלה והכלה לחתן את השרשרת המסורתית ״האר״ אשר ידועים ביותר בטקס חינה הודית. בניגוד למנהג החינה בעדה המרוקאית אשר מורחים את החינה על כף היד ובצורה מעוגלת לסמך שפע ופרנסה, בטקס חינה הודית מקובל למרוח את החינה על האצבע ביד ימין, אותה אצבע אשר במהלך החתונה עונדים עליה את הטבעת. מנהג זה התחיל להיות מעורער היות וכלות רבות אינם רוצות לענוד את הטבעת על אצבע אדומה, דבר אשר נראה בעיני המצלמות ובכך חוזרים למסורת המרוקאית אשר מוסתרת מעיני כל. מנהג נוסף בטקס החינה ההודית הינו חיבור בין החתן לכלה, לוקחים חינה מאצבע החתן, ומעבירים לאצבע הכלה ולהפך. מטרת טקס זה הינה ליצור קשר חם ואוהב למהלך כל אורך החיים ולדרך המשותפת אשר בני הזוג יוצאים לקראתה.

 

 

תלבושות בטקס חינה הודית.

התלבושות המתלוות לטקס חינה הודית הינו לרוב בגדי הסארי המסורתיים. בגדי הסארי הינם עוטפים את הגוף לפחות פעם אחת ולאחר מכן מקפלים את רוב הבד הנשאר לתוך אזור המתוניים. הסארי ברובו נעשה בבדים טבעיים או סינתטיים. הבד הינו דק מאוד היות ורוב השנה החום בהודו מגיע למעל 40 מעלות, ולכן הבד עצמו נעשה בצורה דקה ביותר. לרוב במהלך האירועים החשובים כמו טקס חינה הודית הסארי הנלבש הינו ממשי, לבוש הסארי הינו הלבוש המסורתי אשר מלווה את ההודים זמן רב. הכלה לובשת סארי ירוק אשר כמו שציינו מסמל על התחדשות וצמיחה. לאחר מכן ישנה אפשרות להחלפת שמלה לסארי בצבע אחר או אפילו ללבוש אחר הנקרא שלוואר קמיז, לבוש זה כולל טוניקה, מכנס וצעיף. ולא כמו הסארי אשר מתלווה מעל חולצה וחצאית, הכל תלוי בסוג הכלה וברצון להשאר עם המסורת הארוכה, או לשנות.

 

למה דווקא מברוקה?

אנו בחברת מברוקה מגיעים עם אמנת השירות אשר מלווה את לקוחותינו. היכולת שלנו להגיע ללקוחות שלנו במהירות ובטלפון אחד ואפילו ללא התראה מראש מביאה אותנו ליכולת תמרון מהירה אשר מספקת שירות טוב ויעיל עבור לקוחותינו. היכולת הנוספת שלנו במהלך שיפור השירות הינה הצוות אשר אחראי על קבלת השיחות שלכם או כמו כן על האחריות השוטפת במהלך האירוע, ולפניו. אתם נותנים את האמון שלכם בנו על מנת שנספק לכם את האירוע הטוב ביותר, אנו מוכרחים לתת את המענה הזה. היכולת שלנו ליצור אירועים שונים ומגוונים החל מחינה מרוקאית, עוגיות לחינה, וכמו כן השכרת ציוד לחינה מובילה את תחום השירות אשר אנו מציעים צעד אחד קדימה ונותנת לנו את היתרון בפני המתחרים. צוות מברוקה מציע בפניכם איכות מעולה, ומחירים משתלמים אשר מעמידים את השוק פעור פה בנוגע לשירותי חברת מברוקה.

טלפון אחד לשירות הלקוחות שלנו, והאירוע הבא כבר בדרך אליכם, חינה הודית של חברת מברוקה. 072-3290-655

תפריט נגישות

Call Now Button